HTML

Chimochan blogja

Szeretném ajánlani ezt a blogot a barátaimnak, a családomnak és mindenkinek, akit esetleg érdekel.

Utolsó kommentek

  • Mildii: Kedves Chimochan! Erről a csodaszép kastélyról lehetne kérni fotókat? Nem arra gondolok amiket a n... (2009.11.06. 19:29) Fogaszat es egyebek
  • Gálné Erzsébet: Szia Ez nem semmi kaland volt nektek. Sikerült a nyomokat eltüntetni? Mi volt a fogorvosnál? Erről... (2009.10.14. 21:18)
  • Gálné Erzsébet: Szia A képen azt a helyet látjuk ahol most dolgoztok és éltek? Nagyon szép kastély! Kicsit sürübbe... (2009.08.13. 18:04)
  • Gálné Erzsébet: Szia Melinda Már régen nem írtál ide, én heti rendszerességgel nézegetem a blogodat. Mi van velete... (2009.06.29. 05:57)
  • Tru(e)Man: GRATULÁLOK! És sok boldogságot! Kíváncsian várom az esküvői képeket! :) (2009.01.28. 11:06) Mi ujasag nalunk?
  • Utolsó 20

Helyzet

2008.08.30. 12:36 :: Chimochan

Ma vagyok itt egy hete.

Mivel picit kezdek megnyugodni, megprobalom leirni mi is a helyzet, miert nincs netem, miert nincs tererom.

Valahol igazatok volt, egy "tanyan" vagyok/voltam. Na nem igazi tanyarol van szo. A baratnom aprilisban kikoltozott Kinsale-bol, a varoskabol ahova jottem, egy kb 15 km-re levo kis "cottage"-ba. Ott laktam az elmult egy heten. Nagyon nyugis, nagyon szep, csak ahogy irtam nincs internet, nincs telefon halozat (csak az ablakparkanyon egy keves :D), nincs TV, nincs radio. Meg busz sem jar. Szoval kesz halal ha nincs autod. De en megkaptam az ovet, mert o az elmult heten nem is lakott otthon. Szoval lett egy kis hazam, egy autom es megkaptam a laptopjat is, mert neki van masik a munkahelyen. :) Annyira nem rossz biznisz de amikor egyedul vagy egy idegen orszagban es egyedul kell feltalalnod magad, egeszen orjito tud lenni. A 3. napon haza akartam menni, most igy a 7. napon ugy gondolom maradnek. :)

Ugy nez ki hogy hetfon bekoltozom a varosba, a baratnom regi alberletebe, ahol egy Barney nevezetu sraccal fogok lakni. Barney nagyon jofej, kedves, ertelmes, nem lesz vele gond. :) Az alberlet, egy 3. szintes kis gyonyoru haziko a fouton van es van benne minden: internet, telefon halozat, TV, radio, elet az utcan, stb. Raadasul minden itt van a kozelben. Nem is draga, csak ugye az alberlet kifizetesehez munka kellene, az pedig fixen meg nincs. :( Persze folyamatban van sokminden, majdmeglatjukmilesz alapon. :)

A napjaim eddig foleg munkakeresessel teltek. A hetvegen ezt egy picit felfuggesztem. Ma megyunk valami koncertre, hogy szocializalodjak. :) Picit tartok tole, de remelem hogy csupa normalis, ertelmes emberrel fogok megismerkedni. :)

Amugy itt tenyleg aranyosak az emberek. Nem nyavalyognak hanem sokat mosolyognak, beszelnek veled ismeretlenul az utcan es ugy alapbol is kedvesek, vidamak.

Bezzeg otthon...  Na de az mas lapra tartozik. :)

Remelem otthon mindenki jol van es minden rendben van.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://chimochan.blog.hu/api/trackback/id/tr25640854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cápa 2008.08.31. 18:45:16

Alakulnak rendesen a dolgok, király! Kíváncsi vagyok, h milyen lesz ez a baby sintérkedés!

Ticssi 2008.09.02. 14:38:12

Na végre valami.Jó a strandos képetek.Kitartás kezd felpörögni a dolgod:)
süti beállítások módosítása