HTML

Chimochan blogja

Szeretném ajánlani ezt a blogot a barátaimnak, a családomnak és mindenkinek, akit esetleg érdekel.

Utolsó kommentek

  • Mildii: Kedves Chimochan! Erről a csodaszép kastélyról lehetne kérni fotókat? Nem arra gondolok amiket a n... (2009.11.06. 19:29) Fogaszat es egyebek
  • Gálné Erzsébet: Szia Ez nem semmi kaland volt nektek. Sikerült a nyomokat eltüntetni? Mi volt a fogorvosnál? Erről... (2009.10.14. 21:18)
  • Gálné Erzsébet: Szia A képen azt a helyet látjuk ahol most dolgoztok és éltek? Nagyon szép kastély! Kicsit sürübbe... (2009.08.13. 18:04)
  • Gálné Erzsébet: Szia Melinda Már régen nem írtál ide, én heti rendszerességgel nézegetem a blogodat. Mi van velete... (2009.06.29. 05:57)
  • Tru(e)Man: GRATULÁLOK! És sok boldogságot! Kíváncsian várom az esküvői képeket! :) (2009.01.28. 11:06) Mi ujasag nalunk?
  • Utolsó 20

Armada Bar

2008.11.08. 15:47 :: Chimochan

Azaz a munkahelyem.

Az Armadaval februarban talalkoztam eloszor, amikor csak par napra voltunk itt latogatoban. Egyszer amikor elmentunk elotte a baratnom megjegyezte, hogy oda nem erdemes bemenni, mert ott tanyaznak a helyi alkoholistak.

Ennek fenyeben, amikor meglattam az Armada ajtajan most szeptemberben a hirdetest, hogy pultost es pincert keresnek, nemigen akartam bemenni. Akkor mar tudtam, hogy megvan a babysitteri allasom, de azt is tudtam, hogy az a fizetes nem lesz eleg amig Vitor is talal munkat. Ezert 10 percnyi fel-ala setalgatas utan ugy dontottem megprobalom az Armadat is reszmunkaidore.

A fonokasszony (tulaj), nagydarab ir no, tipik ir akcentussal, raadasul hadar mint allat. Az elso benyomasom rola nem volt rossz. (Magarol a barrol sem. Szerintem van rondabb is a varosban.) Megnezte az oneletrajzomat es mondta hogy 1-2 napon belul felhiv. Persze nem hivott. Elkezdtem a babysitterkedest a csaladnal, majd a 3. napon felmondtam, mivel tudtam, hogy azt a csaladot es azt a munkat ugy ahogy van nem nekem talaltak ki. Delutan 2 ora volt, ketsegbe voltam esve hogy ismet nincs allasom, es mivel epp utba esett az Armada, gondoltam bemegyek es megkerdezem lesz-e valami vagy sem.

A fonokasszony, Mary, szerintem kisse megsajnalt, hogy megint ott kuncsorgok nala, ezert felajanlotta, hogy aznap este 6 oratol tartsunk egy probat velem.

Azota folyamatosan dolgozom teljes munkaidoben.

A barrol kiderult, hogy tenyleg a helyiek kedvenc torzshelye, akik kozul nem keves alkoholista. DE: Irorszag a pubok orszaga. A kozossegi elet itt abban merul ki, hogy naponta kocsmaznak az emberek. Az elet java resze a pubokban zajlik. Voltam en mar olyan pubban is, ami a varos legnepszerubbjekent van szamon tartva, megis mindenki tokreszeg volt este 8-kor. Az Armada elonye raadasul, hogy mivel helyiek is jarnak oda, nem zarunk be telire. A pubok es az ettermek nagy tobbseget ugyanis bezarjak nehany honapra a teli idoszakban. Kinsale, mint turisztikai varos a turizmusbol el. Telen viszont a kutya nem jon tengerpartra. Tehat nincs bevetel. Ezert novembertol minden nagyon csendes.

Jellemzo a varosra, hogy tavasztol rengeteg vendegmunkas van, telen viszont mindenki hazamegy.

Nalunk jelen pillanatban negyen vagyunk foallasban es egy leanyzo mellekallasban. Negyunk kozul ketten hazamennek karacsonyra, ami azt jelenti hogy mind karacsonykor, mind ujevkor dolgozni fogok. :) Majd gondoljatok ram. :D

Az Armada masik elonye, hogy annak ellenere hogy nem kell megszakadni, van akkora a fizetes, hogy ketten megelunk belole, kifizetjuk az alberletet es tankoljuk a kocsit. Tulajdonkeppen ez azt jelenti hogy Viktor fizetese, ahogy van megmarad.

Az alkeszokrol annyit, hogy tapasztalatom szerint a legtobbjuk azert iszik mert valami gondja van, vagy mar nagyon reg elcseszte ugy az eletet, hogy nem tudja egyenesbe hozni. Tobbnyire rendes ember,ek bar van nehany idiota is. De hol nem?!

Nagyjabol ennyit a munkarol. :)

Koszonom a hozzaszolasokat es koszonom hogy aggodtatok miattam :) Igyekszem bepotolni a lemaradasokat.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://chimochan.blog.hu/api/trackback/id/tr60757317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timi 2008.11.10. 10:36:17

Aggódunk ám!!! És Viktor mit dolgozik? Vigyázz, még egyszer meglátogatunk! :-)))))
süti beállítások módosítása