HTML

Chimochan blogja

Szeretném ajánlani ezt a blogot a barátaimnak, a családomnak és mindenkinek, akit esetleg érdekel.

Utolsó kommentek

  • Mildii: Kedves Chimochan! Erről a csodaszép kastélyról lehetne kérni fotókat? Nem arra gondolok amiket a n... (2009.11.06. 19:29) Fogaszat es egyebek
  • Gálné Erzsébet: Szia Ez nem semmi kaland volt nektek. Sikerült a nyomokat eltüntetni? Mi volt a fogorvosnál? Erről... (2009.10.14. 21:18)
  • Gálné Erzsébet: Szia A képen azt a helyet látjuk ahol most dolgoztok és éltek? Nagyon szép kastély! Kicsit sürübbe... (2009.08.13. 18:04)
  • Gálné Erzsébet: Szia Melinda Már régen nem írtál ide, én heti rendszerességgel nézegetem a blogodat. Mi van velete... (2009.06.29. 05:57)
  • Tru(e)Man: GRATULÁLOK! És sok boldogságot! Kíváncsian várom az esküvői képeket! :) (2009.01.28. 11:06) Mi ujasag nalunk?
  • Utolsó 20

UK - koltoztunk

2009.07.26. 16:27 :: Chimochan

Ismet joideig nem jelentkeztem, pedig sok minden tortent.

Eloszor is Angliaba koltoztunk. Ennek kovetkezteben egy ideig nem volt internetunk es egy ideig idom sem volt irni. Illetve az uj helyhez valo alkalmazkodas elvette azt a felesleges energiat amit a blogirasra szanhattam volna. :)

De kezdem a legelejen. A koltozes minket is hirtelen ert es abszolut nem volt betervezve, bar igy utolag orulunk hogy igy tortent. Eredetileg is Angliaba keszultunk annak idejen, hat most itt vagyunk. Hiszem azt, hogy mindennek ugy kell tortennie, ahogy meg van irva csak ido kerdese. :) Nekunk ezek szerint megiscsak ez volt megirva.

A koltozes oka pedig az volt, hogy junius 19-en, penteken Viktor elvesztette a munkajat. Sejtheto volt ugyanis a kandalloknak nyaron nincs szezonja, mindazonaltal biztunk benne, hogy valahogy tuleljuk a nyarat a tel meg ugyis forgalmas lesz. Utolag belegondolva telen nekem lett volna kevesebb munkam (a kavezo osszel bezar), igy az egesz egy nagy mokuskereknek igerkezett. Nem rosszindulatbol mondtam azoknak akik ki akartak jonni Irorszagba, hogy most oda nem erdemes. Lehet hogy hihetetlenul hangzik, de jelen pillanatban nemigen van munka es lehetoseg. Ennek fenyeben egeszen ketsegbe estem, hogy mi lesz velunk ha nem talalunk Viktornak masik allast. A fonokasszonya erosen sajnalkozott es igergette, hogy osztol ha jobban megy az uzlet visszaveszi Viktort, de hat addig is a lakbert, a ket autot es az egyebeket ki kellett fizetni. Igy pentek este elkezdtem munkakat nezegetni az interneten. Emlekeztem, hogy anno regisztraltam egy au-pair, baby sitter kozvetito iroda honlapjara hat gondoltam ranezek es megvaltoztatom a profilomat ugy hogy parban keresunk au-pair munkat. Nagy ritkan elofordul hogy a csalad egy part keres au-pair munkara.

Addig mar nem jutottam el hogy meg is valtoztassam a profilomat ugyanis a fooldalon az elso hirdetes amit meglattam a jelenlegi munkank volt. Egy 15. szazadi, latogathato hazba es a hozzatartozo kertekhez kerestek egy part. Szallas ingyenes, fizetes megegyezes szerint. Megneztem a honlapjat (www.cothaymanor.co.uk) es azt mondtam ez nem lehet igaz. Aki ismer engem tudja mennyire szeretem a tortenelmet ez a haz pedig maga a tortenelem. :) Kapasbol elkuldtem a jelentkezest a munkara az ugynoksegnek (persze azota sem kaptunk valaszt), de mondtam Viktornak hogy muszaj direktbe is irnom a haz honlapjan talalhato e-mail cimre. Szombatig megragtuk mi legyen es szombat reggel irtam nekik egy e-mailt. Szombat estere megerkezett a valasz miszerint az allas betoltetlen es ha erdekel minket a dolog vasarnap reggel 9-kor hivjuk fel oket. Alig akartam elhinni, hogy ez igaz. Persze egesz ejjel nem tudtam aludni mivel tudtam hogy a munka Angliaban van, mi Irorszagban vagyunk, egy interjut nem konnyu osszehozni, telefonon eladni magad pedig ketseges. :) Reggel 9-kor mar tukon ultem. A holgy aki felvette a telefont, Mrs. Robb nagyon aranyos volt. Elmondta hogy a haz csoportok szamara egesz evben latogathato, a kertek husvettol szeptemberig vannak nyitva es igen sokan latogatnak el hozzajuk. Van egy teahazuk, ami harom napot van nyitva egy heten (szerda, csutortok, vasarnap) ami az alkalmazott parbol a lany munkaja lenne, ugyanugy mint a csoportok koordinalasa. A fiunak pedig tobbnyire a 12 hektaros kertben lenne munkaja. Mondta meg hogy a munka kemeny, szeptemberig 6 nap, utana csak 5. Autot tudnak biztositani, a lakas pedig a hazhoz tartozo egyik szarnyaban van. Kerdezgetett egy-ket dolgot magunkrol, majd mondta hogy mivel nagyon kedves hangom van es nagyon rendes embernek tunok, ezert o megajanlja az allast nekunk. :) Ez eleg abszurdnak es hihetetlennek tunt. :D Vegul megkert arra, hogy Viktorral beszeljuk meg a dolgot es este hivjam vissza, hogy elfogadjuk-e az ajanlatot vagy sem. Ez tortent junius 21-en. Kezdenunk 29-en kellett.

Persze ugy dontottunk koltozunk. Nagyon be voltam sozva a dologtol, de Viktor is nagyon orult. Foleg hogy a majdnem egy ev alatt Irorszagban boven volt negativ tapasztalatunk is. A koltozes egy uj kezdetet jelentett. Este ujra telefonaltunk es megegyeztunk hogy 29-en este meg fogunk erkezni Cothayba. Igy is lett. :D

Folyt. kov. :)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://chimochan.blog.hu/api/trackback/id/tr791269435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása