HTML

Chimochan blogja

Szeretném ajánlani ezt a blogot a barátaimnak, a családomnak és mindenkinek, akit esetleg érdekel.

Utolsó kommentek

  • Mildii: Kedves Chimochan! Erről a csodaszép kastélyról lehetne kérni fotókat? Nem arra gondolok amiket a n... (2009.11.06. 19:29) Fogaszat es egyebek
  • Gálné Erzsébet: Szia Ez nem semmi kaland volt nektek. Sikerült a nyomokat eltüntetni? Mi volt a fogorvosnál? Erről... (2009.10.14. 21:18)
  • Gálné Erzsébet: Szia A képen azt a helyet látjuk ahol most dolgoztok és éltek? Nagyon szép kastély! Kicsit sürübbe... (2009.08.13. 18:04)
  • Gálné Erzsébet: Szia Melinda Már régen nem írtál ide, én heti rendszerességgel nézegetem a blogodat. Mi van velete... (2009.06.29. 05:57)
  • Tru(e)Man: GRATULÁLOK! És sok boldogságot! Kíváncsian várom az esküvői képeket! :) (2009.01.28. 11:06) Mi ujasag nalunk?
  • Utolsó 20

Kételyek

2008.07.12. 09:21 :: Chimochan

Tegnap tudtam meg, hogy volt kollégám, aki alig 2 hete ment ki a barátnőjével Skóciába (az új és jobb élet reményében), hazajött. Egyszerűen hiányzott neki a családja, a barátai, az otthon. Bevallom nagyon meglepődtem. És persze elkezdtem kételkedni.

Mert mi van ha én is, mi is így járunk?! Ha kimegyek és rájövök, hogy haza akarok jönni. Mi van, ha mi sem találunk munkát és nyomorultul fogjuk érezni magunkat?! Mitől van az, hogy valakinek összejön, valakinek nem?

Descartes azt mondta, hogy "a kétely a bölcsesség kezdete". Bízom benne, hogy így van, és hamarosan én is nagyon bölcs leszek ezeket a dolgokat illetően. :)

6 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://chimochan.blog.hu/api/trackback/id/tr90564722

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: нержавеющий штрипс 2017.10.31. 23:20:25

Mobil függetlenítés - Mobil Függetlenítés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mekuchan 2008.07.12. 16:59:43

Fel a fejjel, én drukkolok nektek, hogy összejöjjön! :)

Tru(e)man 2008.07.12. 21:50:46

Amikor azt mondod: "Feladom!", gondolj arra, hogy ilyenkor másvalaki azt mondja: "Egek, micsoda lehetőség!" (H. Jackson Brown)

gyattis · http://tulipankert.blog.hu 2008.07.13. 19:13:21

Nyilván odakint sem kolbászból van a kerítés. Ha nem jön be a dolog, egyszerűen csak hazajöttök. Ennyire egyszerű :) A család, a barátok várni fognak titeket. De ha sosem próbáljátok ki magatokat, nem tudhatjátok meg mire is vagytok képesek...

Timi 2008.07.14. 09:15:02

Szerintem sem kell ezt most olyan komolyan venni! Tök igaz: máshol sem lesz sokkal könnyebb, de azért van, ami miatt érdemes megpróbálni, most, amikor van rá lehetőség! A család meg itt marad, miattuk nem kell aggódni! :-)) Na, és ha nem tetszik? Na, és ha visszavágyódtok? Akkor visszajöttök, és elkezditek itt kialakítani az életeteket!

butky · http://butky.blog.hu 2008.07.14. 15:08:24

Én kívánom hogy több szerencsétek legyen mint nekünk, tanulságos volt, rosszkor mentünk ki, ha áprilisban tettem volna meg, nem itthon lennék hanem kint melóznék, mert akkor tudtak volna melót. De azért szép volt Skócia :)

tibcsi 2008.07.15. 13:28:20

"Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover."
Kitől is kaptam ezt márc 3-n? :))
süti beállítások módosítása