HTML

Chimochan blogja

Szeretném ajánlani ezt a blogot a barátaimnak, a családomnak és mindenkinek, akit esetleg érdekel.

Utolsó kommentek

  • Mildii: Kedves Chimochan! Erről a csodaszép kastélyról lehetne kérni fotókat? Nem arra gondolok amiket a n... (2009.11.06. 19:29) Fogaszat es egyebek
  • Gálné Erzsébet: Szia Ez nem semmi kaland volt nektek. Sikerült a nyomokat eltüntetni? Mi volt a fogorvosnál? Erről... (2009.10.14. 21:18)
  • Gálné Erzsébet: Szia A képen azt a helyet látjuk ahol most dolgoztok és éltek? Nagyon szép kastély! Kicsit sürübbe... (2009.08.13. 18:04)
  • Gálné Erzsébet: Szia Melinda Már régen nem írtál ide, én heti rendszerességgel nézegetem a blogodat. Mi van velete... (2009.06.29. 05:57)
  • Tru(e)Man: GRATULÁLOK! És sok boldogságot! Kíváncsian várom az esküvői képeket! :) (2009.01.28. 11:06) Mi ujasag nalunk?
  • Utolsó 20

A 6. napon

2008.08.28. 15:17 :: Chimochan

Elnezest kerek elore is, de nincsenek ekezeteim.

Ma van a 6. napom itt, ami nekem egy orokkevalosag, amugy meg nem sok. Es meg mindig nincs munkam. Rengeteg helyre kuldtem oneletrajzot, de ugy latom, hogy ez Irorszagban mit sem er.

A marketinges allas amirol irtam, hogy "hurra, megyek interjura" egy nagy bovli volt. Kiderult hogy ajtokon kellene kopogtatni, szamomra ismeretlen helyeken, ismeretlen emberekhez es riaszto rendszereket arulni. Minden eladott rendszer utan az ember kap 150 eurot, amugy meg fizu nincs. :) Kesz fonyeremeny. Ott is hagytam oket a busban. :(

Holnap talalkozok egy novel, aki baby sittert keres. Rajottem ez a leggyorsabb, legegyszerubb penzszerzesi mod. Persze ahhoz, hogy pincerkedjek tulkepzett vagyok, egy irodai melohoz meg nem eleg ir. :D Szoval nem egyszeru...

Raadasul bevallom honvagyam van. Hianyzik a csalad, a megszokott kornyezet, az hogy otthon tudod mi a rendszer, mi hol van, mit hogyan kell csinalni. Szoval ha a kozeljovoben megis hazamennek, ne rohogjetek ki! :)

Az elmult 6 naprol diohejban:

Elso nap, megerkezes utan fel oraval, teljesen egyedul, be kellett ulnom baratnom kocsijaba es hazavezetni. 1) a kormany a masik oldalon van, 2) sose jartam meg az uj hazikojaban elotte, 3) irorszagban sem sokat jartam elotte. :D Azonban meg kell jegyeznem a kocsi meg egyben van es 2 nap vezetgetes utan eljutottam oda, hogy viszonylag egyszeruen es batran feltalalom magam Cork es Kinsale kozott.

Termeszetesen amikor megerkeztem szakado eso fogadott es 14 fok. (Most van ugy 17 fok, tehat a mai nap egesz kellemes.) Persze a strandido oromere masnap lementunk strandolni. :) Azonban senki ne gondoljon furdoruhas, napsuteses strandolasra. A furdes itt ugyanis "wetsuitban" tortenik, ami tulajdonkeppen a szorfos ruha. Es abban egyaltalan nem fazol. Erdekes elmeny volt, foleg amikor az elso nagyobbacska hullambol sikerul egy kortyot innom es radobbentem, hogy bizony a viz az jo sos. :)

Egy kep az esemenyrol. :D

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://chimochan.blog.hu/api/trackback/id/tr64637872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

butky 2008.08.31. 23:13:06

Te is azért vetted fel, hogy ne égj le mint az autószerelő anno? :P

Timi 2008.09.01. 09:27:01

De örülök, hogy hallok rólad végre!! Jó a fürdőrucitok! :-))
süti beállítások módosítása