HTML

Chimochan blogja

Szeretném ajánlani ezt a blogot a barátaimnak, a családomnak és mindenkinek, akit esetleg érdekel.

Utolsó kommentek

  • Mildii: Kedves Chimochan! Erről a csodaszép kastélyról lehetne kérni fotókat? Nem arra gondolok amiket a n... (2009.11.06. 19:29) Fogaszat es egyebek
  • Gálné Erzsébet: Szia Ez nem semmi kaland volt nektek. Sikerült a nyomokat eltüntetni? Mi volt a fogorvosnál? Erről... (2009.10.14. 21:18)
  • Gálné Erzsébet: Szia A képen azt a helyet látjuk ahol most dolgoztok és éltek? Nagyon szép kastély! Kicsit sürübbe... (2009.08.13. 18:04)
  • Gálné Erzsébet: Szia Melinda Már régen nem írtál ide, én heti rendszerességgel nézegetem a blogodat. Mi van velete... (2009.06.29. 05:57)
  • Tru(e)Man: GRATULÁLOK! És sok boldogságot! Kíváncsian várom az esküvői képeket! :) (2009.01.28. 11:06) Mi ujasag nalunk?
  • Utolsó 20

Álmatlanság

2008.08.15. 20:02 :: Chimochan

Tegnap túléltem az első, ma a második munkanélküli napomat. Nem volt nehéz. :D

Viszont be kell vallanom, tegnap éjjel nem tudtam elaludni. Folyamatosan járt az agyam: mi lesz? mi lesz ha? mi lesz ha nem? Már álmatlanul elképzeltem, hogy kint sem fogok tudni aludni a sok gondolattól. Beteges... :)

Aztán úgy döntöttem inkább az új Sex And The City soundtrack CDmmel altatom magam. Arról is főként Moloko - The time is now című dalával. (https://www.youtube.com/watch?v=kl8mpAvTm_Y) 

All eyes are on the clock

But time takes too much time

Please make the waiting stop.

And the atmosphere is charged.

In you I trust.

And I feel no fear as I

Do as I must.

Nagyon jó!!! Hallgassátok meg. :)

(Tibcsinek üzenem, nem tudom mire gondolt a kommentjével. Tényleg. Amúgy meg ki az a Meli? :D Ja, és még valami: ma Timivel, előző életünk beli kolléganőnkkel fagyiztam. Én írtam, hogy gyere... Jó lett volna együtt lenni, mint anno valaha nagyon rég.)

És még valami: ma főztem kókusz likőrt. (Ez törvényellenes?) Általában tojás likőrt szoktunk (na, ezért már biztosan lecsuknak), de mivel volt egy doboz Viktor által szerzett kókusztejem, gondoltam itt az idő felhasználni. Mi másra használtam volna?! :D Mielőtt beleraktam volna a likőralapba, megnéztem miből áll. Mint kiderült a doboz tartalma 54% természetes kókusztej és 46% tartósítószer! Azért őszintén, még ilyet sem láttam. 8( Na de mindegy! Most már legalább biztosra vehetem, hogy a tejalapú likőr sem fog megromlani. Tartósító van benne bőven...

Szóval nagyjából ez történt az elmúlt két napban. :D Azt hiszem nem hagytam ki semmi lényegeset. :D

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://chimochan.blog.hu/api/trackback/id/tr79617827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tru(e)man 2008.08.16. 15:20:29

Az évszakok változnak, akár csak a városok. Emberek jönnek és emberek mennek, de megnyugtató érzés tudni, hogy akiket szeretünk, mindig a szívünkben lesznek, vagy ha nagyon szerencsések vagyunk, csak pár órányi repülőútra. (Carrie Bradshaw - Szex és New York)
A "Nagy Út" előtt gondoltam jó, ha te is tudod...
süti beállítások módosítása