HTML

Chimochan blogja

Szeretném ajánlani ezt a blogot a barátaimnak, a családomnak és mindenkinek, akit esetleg érdekel.

Utolsó kommentek

  • Mildii: Kedves Chimochan! Erről a csodaszép kastélyról lehetne kérni fotókat? Nem arra gondolok amiket a n... (2009.11.06. 19:29) Fogaszat es egyebek
  • Gálné Erzsébet: Szia Ez nem semmi kaland volt nektek. Sikerült a nyomokat eltüntetni? Mi volt a fogorvosnál? Erről... (2009.10.14. 21:18)
  • Gálné Erzsébet: Szia A képen azt a helyet látjuk ahol most dolgoztok és éltek? Nagyon szép kastély! Kicsit sürübbe... (2009.08.13. 18:04)
  • Gálné Erzsébet: Szia Melinda Már régen nem írtál ide, én heti rendszerességgel nézegetem a blogodat. Mi van velete... (2009.06.29. 05:57)
  • Tru(e)Man: GRATULÁLOK! És sok boldogságot! Kíváncsian várom az esküvői képeket! :) (2009.01.28. 11:06) Mi ujasag nalunk?
  • Utolsó 20

Folytatas

2009.04.21. 18:13 :: Chimochan

Azt hiszem pont az eskuvo elotti napon hagytam abba az irast. Valahogy ugy.

Szoval: marcius 25-e az eskuvonk napja. A nagy nap amire oly sok leanyzo var. :D Azt el kell mondanom, hogy nalunk a Viktor teljesen be volt zsongva az eskuvotol. Talan meg jobban is mint en. :D Kivanom a meg hajadon csajoknak, hogy olyan volegenyuk legyen, mint amilyen Viktor volt. Mag a szalveta szinet is o valasztotta ki az etteremben. Ragaszkodott hozza. Nekem edes mindegy volt. :D

Szerdan azzal kezdtuk a napot hogy elmentunk csokrot csinaltatni. Szerintem gyonyoru lett, majd teszek fel a galeriaba egy kepet rola. Nem rozsat szerettem volna, de eleg gyer volt a feher, kremszinu viragkinalat, igy az lett. Csokor utan rohantunk fodraszhoz. Mivel en kontyot szerettem volna, hogy estere is kinezzen valahogy a fejem (az en hajam szeret szerteallni), de Viktor nem akarta hogy felfogjak a hajam, meglett a koztes megoldas, ami a kepeken is lathato. Annyira nem volt rossz, csak akahanyszor elmentem egy tukor elott el kellett gondolkodnom, hogy kinek is a tukorkepet latom. :)

A fodrasz utan szetvaltunk mivel en anyuekkal szerettem volna menni a hazassagkotesre, Viktor meg Gyurival, legjobb baratjaval es tanujaval jott el a szulei hazatol.

Persze ugy kepzeltem, hogy marcius 25-e majd szep tavaszi nap lesz. Persze szep volt csak epp telies. :) De legalabb nem esett az eso, bar azt mondjak eso az eskuvon szerencset hoz. Egyszoval, nem volt melegem. :D

Maga a hazassagkotes olyan volt mintha abszolut nem is velem tortent volna. :D Minden nagyon gyorsan tortent, mindenki beszelni akart velunk, gratulalni, puszizkodni, stb. Szoval egy nagy kaosz volt az esemeny. :D Arra tisztan emlekszem hogy az anyakonyvet "lanykori" nevemen irtam ala. :) Persze figyleni kellett volna, de senki nem szolt. Ezen jot derultunk, van is par kep rola. A tanuink, Laci es Gyuri, nagyon aranyosak voltak. Teljes atelessel es komolysaggal alltak a feladathoz, amin en jokat mosolyogtam. Viktor, aki ugyszinten teljes komolysaggal csinalta vegig, meg is szolt, hogy vegigvigyorogtam a szertartast. Elvegre nem temetesen voltam. :D

A szertartas utan tartottunk egy kis pezsgos, sutis fogadast, hogy legyen kis idonk azokkal is beszelgetni, akik nem jottek velunk a vacsira.

Este 7 ora kornyeken atvonultunk Hilltopra, azaz Neszmelyre. Szeretem azt a helyet, de utolag mindenki el is ismerte hogy jo valasztas volt annak ellenere, hogy a csalad egy resze panaszkodott a varostol valo tavolsag miatt. (Neszmely kb. 25 km-re van Tbanyatol.) A vacsi es az italok valasztasa utan a boraszat egyik tulajdonosa felajanlotta, hogy reszt vehetunk egy boraszati turan, ahol megmutatjak hogy keszulnek a Hilltop borok. Mire visszaertunk az etterembe fel 10 magassagaban, rajottem, hogy sem enni, de meg inni sem ittam semmit a szertartas utani egy pohar pezsgon kivul. Pedig megfogadtam, hogy az eskuvon, eletemben eloszor, majd istenesen berugok. Hat nem jott ossze. Az est tovabbi resze vegre nyugalomban, beszelgetessel, evessel es ivassal telt, ahogy kell. :D Tancolni nem tancoltunk mert egyikunk sem szeret szerencsere, meg egyebkent is minden idot ki akartunk arra hasznalni, hogy a baratainkkal es a csaladdal beszelgessunk.

Ejjel valamikor hazakerekedtunk.

Igy tortent hat a nagy eset. :D

Masnap reggel mentem a hivatalba kicsereltetni a papirjaimat. Egyreszt megvaltozott nemikepp a nevem, masreszt lejarofelben volt a jogositvanyom igy ujat kellett csinaltatnom.

A hivatal vicc volt. Nem is tudom hogy belevagjak-e, de mindenki ismeri a magyar rendszert. (Biztos megint meg leszek szolva, hogy leszolom az orszagot, meg a rendszeret meg az embereit, de azt el kell kozben mondanom, hogy eskuvo elott nagyon sok negativ dolog tortent velunk itt kint is, ami nemikepp befolyasolta az eletunket es ami foleg magyarok miatt es altal tortent es nem koszonom meg nekik mind a mai napig.)

Szoval a hivatalban eloszor szemelyi igazolvany cserere volt idopontom. Nem is volt semmi baj, elvettek a regit, befizettem a csekket, csinaltak kepet es kaptam egy igazolast miszerint keszul az uj szemelyim. Azt mondtak ket het alatt lesz meg. Azota eltelt majdnem 4 het es jelzem meg nincs kesz. Kaptam vele uj lakcimkartyat, amit nem igazan ertek, de ezek utan vegkepp nem is akarom. Amit nem ertek az az, hogy annak ellenere hogy nincs magyarorszagi lakcimunk, lakcimkartyank van, csak cim nincs rajta. Ti ertitek? Na mindegy. Az igazolassal es az uj lakcimkartyammal atdocogtem a vezetoi engedely osztalyra, ahol minden papirt odaadtam, csinaltak fenykepet, befizettem a csekket, majd szoltak hogy gaz van. A rendszer ugyanis nem fogadja el hogy a lakcimkartyam cim nelkuli. :D Mondom akkor mi van. Erre kozoltek, hogy csinaltassak jogositvanyt Irorszagban. Mondtam nem. Konnyu megoldas lenne. Nekik. Ugyanis ha itt megcsinaltatom es 2 ev mulva ugy dontunk hazamegyunk, otthon van ra esely, hogy kulonbozeti vizsgat kell tennem vezetesbol vagy elmeletbol vagy mittudomen, hogy ujbol legyen magyar jogositvanyom. Mondtam a kisasszonynak, hogy jogom van a magyar jogositvanyhoz, neki meg kutya kotelessege megoldani a problemat.

Nagy tanakodast kovetoen kozoltek, hogy uj lakcimkartyat kell csinaltatnom, azaz be kell jelentkeznem valahova. De mondom nincs hova. (Persze lett volna hova, de az megint macera lett volna, mert annyueknak ki kellett volna tolteniuk es alairniuk egy lakcimbejelento lapot, de az azt jelentette volna, hogy meg a kovetkezo napomat is a hivatalban toltom es azt nem akartam.) Mondtak erre, hogy jaj cim nem kell, eleg ha telepulesszinten jelentkezem be Tatabanyara. Neztem, hogy mi van??? En speciel nem tudtam hogy ilyet is lehet. Hat lehet. Hivtak Viktort, hogy egyuttal ot is bejelentsuk Tatabanyara, mert hamarosan az o jogsija is le fog jarni, aztan biztos ami biztos. Szerencsenkre (mivel ugyfelfogadasi ido epp nem volt) a nepesseg nyilvantartoknal, ahol be kellett jelentkezni, epp az anyakonyvvezetonk volt, aki soron kivul megcsinalta a bejelentest es az uj lakcimkartyakat. A regi es az uj kartya kozot csupan az a nagy kulonbseg, hogy az ujra ra van irva, hogy "Lakcim: Tatabanya". Lehet, hogy en nem vagyok eleg ertelmes hozza, de ezt en nem ertem. Mindegy, ennyi baj legyen. Az uj lakcimkartyaval visszamentem a jogsisokhoz, akik igy mar meg tudtak igenyelni az uj jogositvanyomat. Ket hetet igertek arra is, az 3 het alatt meglett. Ne mondjatok senkinek, majdnem 4 hete jogsi nelkul vezetek. :D Persze minden nap es jo sokat. :D

Arra mar nem is emlekszem hogy mit csinaltunk csutortok este. Ha minden igaz elmentunk Lacival es Agival a Flortbe, mert egy hatalmas nagy fagyikehelyre vagytam es ott tok finomak vannak.

A pentek gyorsan telt, mar a fene sem tudja mivel. :)

Szombaton kint voltunk a kertben, meg egy kicsit depis voltam, hogy vissza kell ide jonnunk. Ez az erzes azonnal megszunt, ahogy Dublinban leszallt a gep es szivtam egy kis friss ir levegot. :D Igazabol szeretek itt lenni. Ami hianyzik az a csalad es a baratok, a bicozasok meg az egyeb tarsas dolgok...

Igy hat sikerult tulelni az elso hazautazasunkat meg az eskuvonket. Talan szeptemberben megyunk legkozelebb, de az meg korantsem biztos. Meglatjuk.

Tartozom meg egy vallomassal: mar nem dolgozok a barban. Paran tudjatok, sokan nem. Az okot es az esemenyeket leirni hosszu, faraszto es csunya karomkodasokkal teli lenne, ugy hogy meg gyujtok egy kis erot es ihletet ra. :D

Azota sok minden pozitiv dolog tortent velunk es mar orulok hogy igy alakult. Pl. ujra dolgozok, lettek uj barataink, voltunk sokfele es teljesen, gyonyoruen kitavaszodott. (Igazi tavaszra gondolok, amit otthon mar nagyon reg elfelejtettunk sajnos.)

A kepgaleriaban talaltok fenykepeket.

Majd jelentkezem. :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://chimochan.blog.hu/api/trackback/id/tr221078511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása