HTML

Chimochan blogja

Szeretném ajánlani ezt a blogot a barátaimnak, a családomnak és mindenkinek, akit esetleg érdekel.

Utolsó kommentek

  • Mildii: Kedves Chimochan! Erről a csodaszép kastélyról lehetne kérni fotókat? Nem arra gondolok amiket a n... (2009.11.06. 19:29) Fogaszat es egyebek
  • Gálné Erzsébet: Szia Ez nem semmi kaland volt nektek. Sikerült a nyomokat eltüntetni? Mi volt a fogorvosnál? Erről... (2009.10.14. 21:18)
  • Gálné Erzsébet: Szia A képen azt a helyet látjuk ahol most dolgoztok és éltek? Nagyon szép kastély! Kicsit sürübbe... (2009.08.13. 18:04)
  • Gálné Erzsébet: Szia Melinda Már régen nem írtál ide, én heti rendszerességgel nézegetem a blogodat. Mi van velete... (2009.06.29. 05:57)
  • Tru(e)Man: GRATULÁLOK! És sok boldogságot! Kíváncsian várom az esküvői képeket! :) (2009.01.28. 11:06) Mi ujasag nalunk?
  • Utolsó 20

Unnepek Irorszagban

2009.01.05. 16:59 :: Chimochan

Eloszor is Boldog Uj Evet Mindenkinek!

Vegre kaptam 2 szabadnapot igy egy kicsit tudok az elmaradt dolgokkal is foglalkozni. Peldaul gondoltam irok egy kis beszamolot arrol, hogy teltek az unnepek.

Karacsony. El kell mondanom a fadiszek gynyoruek! Nem is bantam hogy mindent ujbol meg kellett venni, mert egy orom volt. A fa tetejere itt angyalt szokas helyezni, nem csillagot. Csillagot is lehet kapni, de a fenyo ugy igazi, ha angyal ul a tetejen. Nem is lattam azt a hagyomanyos csucsdiszt amit otthon lehet kapni (tudjatok, gombszeru, kicsucsosodo).

A fenyofa vasarlas igazi kihivas volt, mert alig arultak nehany helyen. A kinalat pedig katasztrofalis volt. :) Itt nem szamit ha kicsit kopasz, hianyzik a teteje, nyeszlett szegeny fenyo... Jo az! Egy helyen nagy nehezen sikerult egy eleg szepet vennunk, ami feldiszitve mar tenyleg gyonyoru. (De lehet hogy csak elfogult vagyok.) Vettunk hozza talpat is! Igaz hogy 30 euro volt, de legalabb nem kellett belefaragni a fa torzset. Az ireknek ugy tunik van annyi eszuk, hogy akkora lyukat hagynak a talpon, amekkoraba belefer egy normal fenyo torzs. Epp csak be kell csavarozni a rogzites miatt.

Eletemben eloszor persze dolgoztam karacsony este. 11-ig. Annyira nem volt veszes, mert jo sok ajandekot kaptam a torzsvendegektol. :) Szamomra meglepo volt, de nekik teljesen termeszetes. Kaptam kozmetikai csomagot, parfumot, viragot es rengeteg csokit. :) Azert jol esett. :) Mikozben en dolgoztam Viktor megfozte az unnepi vacsorat, igy teljesen rendben volt minden. :)

Megsutottem eletem elso bejglijet is. (A szukseg nagy ur.) Ez van ha nincs anyuka a kozelben. El kell mondanom nagyon szuperul sikerult. (A diot Magyarorszagrok kaptuk, mert itt annyira nem nepszeru.)

Szilveszterkor is dolgoztam (csak a valtozatossag kedveert). De akkor nappal. Igy este 6-ra mar itthon voltam. Vegre egszer egyutt sutottunk foztunk. Nehezen dontottuk el hogy menjunk-e valamerre vagy sem, de vegul itthon maradtunk. Az az igazsag, hogy itt a "bulizas" meroben mas, mint otthon. Tulajdonkeppen a "tok reszegre (hogy csunyabban ne fogalmazzak) iszom magam" dologgal ki is merul a buli fogalma. A barban valo dolgozasnak az a hatranya, hogy utana mar nem vagysz emberek koze. Foleg nem reszeg emberek koze. Szoval itthon maradtunk az uveg pezsgonkkel. :) Az a baj, hogy Irorszagban az utcai agresszio eleg szepen jelen van. Nem tanacsos ejjel reszeg fiatalok kozeleben lenni. Szinte mindennapos a TV-ben valamilyen hir, ami arrol szol, hogy valakit agonvertek, megtamadtak, megoltek az utcan ittas fiatalok. Sajnos minden ok nelkul beled kothetnek, megtamadhatnak. :( Kinsaleben is hetente van valami veresebb balhe, szerencsere mindig keso ejjel...

Teszek fel egy kepet a fenyonkrol es sajnos mennem kell Viktorert Carrigalineba. Ma kezdett el ujbol dolgozni. 2 hetig naluk leallas volt. A mazlista... :D

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://chimochan.blog.hu/api/trackback/id/tr35859580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása