HTML

Chimochan blogja

Szeretném ajánlani ezt a blogot a barátaimnak, a családomnak és mindenkinek, akit esetleg érdekel.

Utolsó kommentek

  • Mildii: Kedves Chimochan! Erről a csodaszép kastélyról lehetne kérni fotókat? Nem arra gondolok amiket a n... (2009.11.06. 19:29) Fogaszat es egyebek
  • Gálné Erzsébet: Szia Ez nem semmi kaland volt nektek. Sikerült a nyomokat eltüntetni? Mi volt a fogorvosnál? Erről... (2009.10.14. 21:18)
  • Gálné Erzsébet: Szia A képen azt a helyet látjuk ahol most dolgoztok és éltek? Nagyon szép kastély! Kicsit sürübbe... (2009.08.13. 18:04)
  • Gálné Erzsébet: Szia Melinda Már régen nem írtál ide, én heti rendszerességgel nézegetem a blogodat. Mi van velete... (2009.06.29. 05:57)
  • Tru(e)Man: GRATULÁLOK! És sok boldogságot! Kíváncsian várom az esküvői képeket! :) (2009.01.28. 11:06) Mi ujasag nalunk?
  • Utolsó 20

Valtozasok

2008.09.12. 09:29 :: Chimochan

Megint eltuntem par napig, mert picit valtoztak es felgyorsultak az esemenyek. :)

Sikerult otthagynom az elso ir munkahelyemet a csaladot. Rajottem hogy sajnos nem nekem valo. Imadnivalok a gyerekek, DE! A nagyobbikkal nem is lett volna problema azon kivul hogy o mar egy kifejlettebb szemelyiseg aki dacol veled es megprobal tudatosan keresztbe tenni amikor csak ugy erzi. Na de a kicsi... Akik mar szulokent olvassak a blogomat tudjak hogy egy lakasban hany ezer veszely leselkedik egy 1 eves gyerekre. Na es amikor a gyerek nem akar aludni de vegiguvolti a napot mert no a foga... Meg hozzadvagja az ebedet... Hat igen. :D UGy hogy szerdan ebednel, hirtelen felindulasbol kozoltem az anyukaval, hogy sajnos  ezt en nem vallalom. Az volt a 3. munkanapom. Persze nem orultek neki, meg igazabol sajnaltam is oket, mert tunemenyes emberek voltak.

Meg aznap, utban hazafele bementem egy bar-etterembe, ahol elozoleg voltam beszelgetni a tulajjal es ahol tulajdonkeppen a sitterkedes melle kerestem valami kiegeszito munkat es kozoltem, hogy inkabb egy tartos allas erdekelne. Ez volt delutan 2-kor, este 6-kor meg mar elkezdtem dolgozni. Ma lesz a 3. napom ott. Sokkal jobban fizet, raadasul van jatt is. Rengeteg kulfoldi turista jar oda ebedelni es vacsizni. A 2. napomon tegnap kifogtam egy telthazat. :) A barban meg benazok (el sem tudjatok kepzelni, de a sorcsapolas sem egyszeru), de az etterem reszet mar siman csinalom egyedul is. A csapat nagyon jo, nagyon kedvesek es segitokeszek. Beilleszkedesi gondjaim nem lesznek, mert minden segitseget megadnak hozza. Nem csoda hiszen, a 4 fobol 3 kulfoldi mint en. A szakacsunk peldaul egy cseh kozgazdasz srac. Tegnap jot nevettunk a diplomainkon es a jelenlegi munkakorunkon. De meg is nyugodtam picit, hogy talan akkora hulyeseget nem csinaltam azzal hogy kijottem. :)

(Timi, a Titanic dolognak utana fogok jarni. :D

Trueman, Jeremy Irons nem messze lakik innen, de nem szokott lejarni. Kinsalebe Viszont George Michael igen. Jacksonnak meg a baratnom fonoke a fogorvosa. Vannak dolgok...)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://chimochan.blog.hu/api/trackback/id/tr28659845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timi 2008.09.12. 10:29:28

Jeremy Irons?! Oda én is megyek!!!!!! :-)))))

Sánta Gábor 2008.09.17. 22:38:21

Hali!

Na, látom habzsolod az ír életet... Guinness- sört is fogyasztod? 5 Euro még mindig? Én tavaly voltam a keleti parton Dublinban egy hónapot, élveztem nagyon, kicsit bár hosszú volt. Rengeteg turista, voltam Wiklowban is. De dolgozni nem próbáltam, nem volt időm.
Mikor iszunk Guinnesst együtt, ha hozol nekem!

Gábor

butky · http://butky.blog.hu 2008.09.17. 22:49:44

Hol késnek a beszámolók?

Végert Melinda 2008.09.22. 15:29:56

Szia Meli!
Nagyon nagy a csend... Mi újság a vendéglátós életben? Hogy tetszik?
Kíváncsian várjuk a beszámolóidat!!! :)))
Pussz

Gálné Erzsébet 2008.10.18. 20:51:22

Szia Melinda

Mi van veled ???
süti beállítások módosítása